tisdag 15 juni 2010

Vacker


Ibland skapas en layout utifrån ett papper. Ibland är det fotot som styr. Ganska ofta har jag en idé vad jag vill skriva om och börjar där. Eller så plockar jag fram en skiss och utgår ifrån den och ser vad som händer. Häromveckan snubblade jag över en dikt skriven av en bekant till mig och kände hur den slog mig i magen. Hårt som fan.







Det är skitsvårt att fota transparenta papper. Mjapp. Det kommer iallafall från Hambly, regnbågarna är Sassafras Lass (väl? jo det måste det vara), nästan alla bokstäverna Making Memories, C:et K&Company.

8 kommentarer:

erica

Snyggt! Jag älskar att du har gjort ett k av ett l och ett v, så fräckt! Hade jag förmodligen aldrig tänkt på.

Linda

Tack. Det var absolut nödvändigt eftersom nån dum jävel gjort ett "picknick"-kort och använt de dyrbara glitterbokstäverna till det...Att hon bara kan med... Hursomhelst funkade det rätt bra med l+v, tack och lov.

JEN

Du är min gud - fy så läckert!!
Du, får man lov att ha en länk hit i sin blogg?
:-))
*kram*

Linda

Ohlala, mer mer!!! ;-D

Det är klart man får. Det skulle till och med göra mig oerhört smickrad och glad.

Elina

Men det var ett väldigt fint "picknick"-kort.

Linda

Det var det faktiskt Elina. Jag gillar det också.

Malin ~ Lillpiga

Love it, och djäkligt bra ord!

Linda

Tack snälla Malin, att få komplimanger av dig är väldigt smickrande. :-)

Skicka en kommentar