onsdag 16 juni 2010

Förbud mot monster


När vi ändå gör kortgrejen... Pysselmyrans utmaning den här veckan är att skapa något utan färdiga mönsterpapper vilket passar mig alldeles utmärkt då jag fick min Cuttlebug i förrgår. Vevvevkludd - instant mönster.


Embossingfoldrarna är Timpas nya från Sizzix, stämpeln är från Octoberstamps, ett av mina bästa köp genom tiderna, och kortet är min favoritfärdigakortbas med vit insida som finns att köpa t.ex hos Kortmakaren.

Och ja, det är tre blommor till från säcken. Ha!

8 kommentarer:

JEN

Men SHAJT så snyggt!!! Fattar jag det, att du har rå-kul med Cuttlen... *avis, och sneglar mot Storas spargris...*

;-)

Linda

Hon kommer aaaaaldrig märka nåt Jennie. Eller så köper ni den "ihop". Hon gillar ju också att skreppa och den ser ut som en leksak!

Och tack. Igen.

erica

Det där är precis varför jag vill ha en groda, så snyggt!!! Men jag har liiiite svårt att motivera ett inköp av ytterligare en skärgrunka...speciellt med tanke på att jag inte ens använder de jag redan har hehe

Linda

Hahahhar du flera?

Pysselmyran

Så snyggt!

JEN

Fniss, men Erica... jag var så säker på att du hade en groda?! Bland annat, ja. :-))

Ingela G

Ah det är ett läckert kort!!
kram Ingela /kringlan

Linda

Tack snälla!

Skicka en kommentar