torsdag 17 juni 2010

Okej, vart nu?


Förra året var jag i Asien med min fina familj och när jag i vintras bestämde mig för att börja scrappa var bilderna från Thailand, Malaysia och Singapore ett självklart val. Albumet, som nyss fått flytta hem till mina föräldrar, är tämligen knôkfullt men jag har foton kvar så det får nog tryckas i lite till småningom. Hursomhelst.

I söndags smäckte jag ihop den layout som ska avsluta och knyta ihop och det gjorde jag genom att låta mig liftutmanas av Scrap-Perra. Sätt på er solglasögonen!





Mönstrat papper och pilar från American crafts, titel av blandade thickers, skumma band från Kortmakaren och småbokstäver från Adornit.

6 kommentarer:

Miapuh

coolt :)

Ellinor

Så läcker! Jag gillar verkligen alla färger!

JEN

Jättefin, och vilken rolig idé till LO - jag blir både scrap- och ressugen!! Nå, vart styr kosan? Argentina och äta biff?

Linda

Tack fina ni!

Jen; vad sägs om Seattle i oktober? Kom igen då. Scrappa och resa i ett, vadsägerdu? Du behöver inte ta ledigt, lille V är välkommen och ärligt talat - hur ofta får man chansen? Va?

Familjeresmål är upp till resten av skaran. Jag behöver bocka av både Sydamerika och Oceanien på min världskarta så mig kvittar det lika.

erica

Jättesnyggt! Och smart idé med pilarna, jag har hur många såna där pilar som helst som jag aldrig använder.

Linda

Ja jösses Erica, det har jag också. En hel jäkla burk i konstiga färger så varje gång jag funderar på att använda dem inser jag att de måste målas och ångrar mig. Men NUså, NU hade jag ju precis rätt papper till. Tur jag har 3/4 kvar...

Skicka en kommentar