söndag 13 juni 2010

Urled...



En kväll förra veckan slog jag mig ned vid pysslet utan tankar och utan utmaningar. Tom i skallen. Jag plockade lite hit och dit, tog fram ett foto och började planlöst skröfsa, stämpla, riva och limma. Till slut satt jag där med en helt färdig LO, betitlad och allt, men inte minsta idé om vad jag egentligen ville säga med den. Fast att jag hade gjort rum för journaling. Så layouten förpassades till nån slags UFOhög och jag gjorde något annat istället. I fredags fick jag så oönskad inspiration och igår när jag kom hem satte jag mig genast ner och skrev.



Journalingspots och bracket från My Minds Eye, punch från EK Success, bokstäver från Cosmo Cricket och Jenny Bowlin, metalltoken och stämplar från Tim Holtz, cracklepaint från Ranger.

2 kommentarer:

erica

Sådär scrappar jag väldigt ofta, det är oxå därför jag alltid har en hel hög med ofärdiga LOs hahahaha. LOn är apsnygg =) Jag älskar ju när det är så där "skitigt".

Linda

Jag brukar inte vara sån. Eller brukade, snarare. Jag har alltid börjat med texten och sedan letat på ett bra foto att matcha med. Men detta var spännande, så kan jag göra igen. Och igen.

Timpas smutsstämplar är ljuvliga även om man kan smutsa på egen hand. Jag rekommenderar dem starkt.

Skicka en kommentar