torsdag 1 mars 2012

Inte för att jag vet varför...


...men jag fortsätter väl visa lite bilder på pysselhelgslayouterna.




När Erica ändå petat ihop ett myller av clearstamps på ett akrylblock passade jag på att låna och göra en egen layout av hennes jobb. Faktum är att även fotot är ett bevis på någon annans jobb. Elin tröttnade på att jag var tråkig nån gång för längesen och valde att uttrycka det med mina fina bokstavsklossar. Välformulerat.


Trägåsen på bilden fick för övrigt en loppiskompis nämnda pysselhelg. Den är betydligt enklare men fick ändå mitt hjärta att klappa hårdare vid första ögonkastet. <3




När jag ändå är inne på fågeltema får ni en layout till, en där jag använt en rubon som legat i låda jättelänge men som äntligen fick sin rätta plats. Rubriken skriker i mig än, särskilt grå dagar som den här...



7 kommentarer:

Fina Fröken

Oh ÄNTLIGEN fick jag se den! Superhäftig. Jag älskar alla bokstäverna i myllret!

Fina Fröken

Och GÅSEN!

Fina Fröken

... och rubriken på sista är nog den bästa jag sett på riktigt länge, jag måste sno den. Och bilden med ;-).

Elina

Varför? För att vi längar och längtar!

Jag älskar titeln på kuk-kloss-layouten. Jag älskar hela layouten. Och vad snällt av Erica att förbereda för dig med bokstäverna sådär.

Nya pippin är jättefin!

Solen på sista layouten är så snygg, fotot läckert och rubonen har uppenbarligen väntat på precis rätt tillfälle.

Du gör världen lite bättre med dina layouter Linda.

Elina

Jag vill köpa mer tejp! När ska vi göra det? Har du något bra ställe att tipsa mig om?

erica

De är skitsnygga båda två! Det blev ju så bra med bokstavsmyllret på din LO! Och det påminner mig om att det fortfarande ligger här nånstans, jag skulle ju använda det en gång till innan jag satte tillbaka alla igen...

Linda

Ni är fina ni! <3

Skicka en kommentar