söndag 4 mars 2012

Äsch men, jag glömde.


Den här layouten från storträffen visade jag aldrig va? Kom på det idag när jag träffade vännen som tagit bilden. Här är metallicblommorna igen och rubriken försöker uttrycka det jag ofta känner när jag umgås i grupp...




Och, eftersom vi sov i kontorsrummen på mitt gamla jobb tvingade jag alla tjejerna att göra ett tackkort till den som normalt sett sitter i respektive rum. Även jag gjorde ett. Ett alientack. Herregud vad jag älskar att använda såna galna ögon, den dan jag slutar skratta åt dem är det inte mycket Linda kvar.



3 kommentarer:

Tigerblomma

Åhhh, jag älskar dina alster! Kan inte få nog!

Fina Fröken

Åh där är ju tejpen! Snyggt!

Och kortet är underbart. Har du hört någon kommentar om att det stod kort på rummen?

Linda

Du är så söt, Caroline! När ska vi pyssla ihop igen???

Nej tyvärr, Sandra, jag har inte träffat någon av dem som fick kort på sina rum än. :-(

Skicka en kommentar