torsdag 24 juni 2010


Okej, nu vill jag att ni ska titta. Allihop. Typ alla tre läsare... Inte för att jag är så sjukt jävla begåvad utan för att jag är förälskad. Jag har de senaste månaderna flörtat ganska vilt hit och dit och för all del haft väldigt roligt på vägen men inte känt det där riktiga, stormande, häftiga. Och så. När man minst anar det. Precis som alla säger.

Jag äger sprayer och färger av mångahanda slag och de är alla ljuvliga och förhållandevis välanvända. När jag så fick syn på något, för mig nytt, på rea i utomlandet tvekade jag inte utan gjorde ytterligare ett inköp. Av spray. Cosmic Shimmer Mister närmare bestämt.



Seså. Klicka på bilden.

Nog för att "den vanliga" glimmermisten är underbar men maken till apsnyggt glitter och täckande, klara färger har jag sällan skådat. Jag ska köpa alla färger. Eller iallafall så många jag har råd med. Helst nu. Idag är lönedag va?

Här är hela kortet, som ska ges till en japansk vän som fått sitt första jobb i Sverige.



14 kommentarer:

Gunilla

APSNYGGT! Både kortet och glittret. Nu vill jag också ha....

Elina

Fan vad bra vi handlar! Snart ska vi pyssla också!

Marie

Skitläckert!!!! Värt att bryta ett köpstopp för tom ;-D

Cicci/Trollmor

*avundsjukdör*

Jesse

Gud så snyggt!! Nu ser jag nästa tavla framför mig!! ;-)

Fina Fröken

Ljuvliga! Och du verkar ha fler än tre läsare ;-).

erica

Men fy fan vad snyggt *dreglar* Ska du beställa snart är jag definitivt med på noterna =)

Ellinor

Sjukt snyggt!

Henriettæ

Okej då, jag klickar mig väl in! :D SJUKT snyggt glitter!!

Åsa / Dolores

Wow! Det blev ju urläckert! :)

Lena

MEN du, du kan ju inte visa sån't snyggt ju. Jag dööör här. Jag måste kanske ha lite sån't jag med, jag älskar ju mist. Stygga stygga dig ;)

Linda

Jisses. Ni är fler än tre! ;-D

ele

så läckert!

anteckningsblocket

Jävligt snyggt! :-D

Skicka en kommentar