måndag 7 juni 2010

Paradis



För någon månad sedan hade jag nöjet att vara med på Kortmakarmara i Floda. Där var massor av folk, fika, loppis, utmaningar, pizza och Elin. Allt som krävs för en bra dag. En av utmaningarna var en skiss. Ett av loppisfynden var en stor påse löv från Saras loppisbord. Tydligen noterades inköpet som en aning korkat, vad ska man med så mycket gröna blad till? Liksom.






Inköpet, och jag, fick dock upprättelse när utmaningens omröstning var klar. Vi vinn (som min söta gudson säger). Vi vinn! Ha!


5 kommentarer:

Henriettæ

Så himla snygg!!
Vad är det för bokstäver??

Sara-SaGam

Den är fantastisk! Härligt att alla gröna löv kom till användning. Jag har miljarders kvar...

Linda

Åh förlåt Henri, det missade jag. Det är Making Memories Great Escape Collection Bamboo Alphabet. Rekommenderas verkligen, de är precis så ljuvliga som de ser ut. Eller mer.

Sara: Haha, ja jag förstår det. Det var liksom inget litet lass till att börja med. Men jag har hört ryktas att damen använt ett gäng själv. ;-)

erica

Vilken härlig LO!

Tin@

Min favorit!

Skicka en kommentar