torsdag 10 juni 2010

Ditt ljus strålar klarare!


Jag har fattat nu. Äntligen. Det ÄR roligt att låta sig utmanas och att delta i tävlingar. Och oj vad med scraptävlingar det finns. Efter en veckas abstinens iväg från mitt hem kastade jag mig igår över pysselbordet (vilket i normala hem kallas köksbordet och används för att inta föda vid) och många timmar senare var jag tvungen att med våld, och förbaskat färgglada händer, slita mig för att gå till sängs tre layouter rikare. Herregud vad jag babblar.

Kortmakaren har en tävling just nu där utmaningen är att använda sig av falsk akvarellteknik. Det har jag inte gjort på fem-sex år eller så. Men det var skoj. Här är resultatet:






Om du också vill vara med och leka hittar du info om tävlingen här. Mycket nöje!


7 kommentarer:

erica

Åh, vilken härlig LO! Jag funderar oxå på att vara med i den tävlingen men jag har ingen riktigt bra stämpel (som jag får ställa upp med alltså) så jag får se hur jag gör. Men falsk akvarell brukar jag göra ibland, det är kul!

Linda

Tack fina.

Såklart att du ska vara med. Jag har inte heller några typiska stämplar för tekniken men det gick ju hyfsat ändå tycker jag. :-D

Sara

Tack för ditt bidrag till Kortmakartävlingen!

Henriettæ

Så jäkla snygg!!

Linda

Taaack! :-)

Fina Fröken

Åh jag älskar den här!

Linda

Tack Fina Fröken. Det gör faktiskt jag också...

Skicka en kommentar