fredag 11 juni 2010

Ovalt...


Nästa utmaning jag fick för mig att göra kommer ifrån Pysselmyran. Temat är "Ovalt" och den enda regeln är att helt enkelt skapa något utifrån det. Ovalt.

Spännande, tänkte jag. Och verkligen ovanligt. Sedan insåg jag att det med största sannolikhet är en form som avses och inte alls en negation av ordet valt... Hursomhelst blev resultatet av min tolkning såhär:



Nepp. Det är inte så upplyftande eller positivt. Det är inte alltid det blir det. Sån't är livet... Ovalt.


4 kommentarer:

Pysselmyran

Kul att du ville vara med i utmaningen! Snygg LO också, med din egna tolkning av temat ovalt :-)

Linda

Tackar. Och tack för att ni inte blev arga. ;-)

erica

Ursnygg! Älskar bokstäverna och verkligen annorlunda tolkning =).

Linda

Tack. Visst bleeev de coola bokstäverna? Det är nå trista thickers som jag först kluddade lite distressdynefärg på och sedan cracklelackade.

Skicka en kommentar