fredag 18 juni 2010

Säker?


förrgår och igår var jag skitsur för att jag hade tid och lust att pyssla men inte minsta tillstymmelse till inspiration eller tålamod. Jag sökte och sökte men ingen musa gav sig tillkänna. SÅ kom jag på att jag under dagen någonstans sett en layout med hönsnät och hade inte jag en enorm rulle hönsnät i garderoben och ett foto jag gillar men inte kunnat komma på hur i all världens dar jag skulle kunna göra nåt med? Jodå.

Tänkt och gjort.







Thickers från American Craft (vem annars?), snurklor Tim Holtzdie och darling buggen, molnpapper (ja, jag har börjat fundera på avgiftning) från Kortmakaren, pippifågel från Panduro, luftballong från ett Webster's pagespapper, hönsnät från järnaffären (kvar från en fantastisk påskdukning för många år sedan).

5 kommentarer:

AnnaB

Superläcker...! (Trillade in här från pyssel.net). :) Så snyggt med hönsnätet och snurklorna!

Elina

Och en luftballong!

erica

Ah, så himla fräckt! Eftersom söta Jen typ inte scrappar längre så har du tagit hennes plats som min scrapidol =)

Linda

Tacktack Anna! Välkommen tillbaks!

Elina, ja, JA! Trendigt va? Du skulle se nästa...

Moahha, hoppas Jennie hörde det och får lite eld i söta stussen! Tack Erica. :-)

Miapuh

cool :D läckert med hönsnätet :D

Skicka en kommentar