onsdag 16 juni 2010

men TJÔTA!


En typ av utmaningar jag gillar är att inspireras av bilder av olika slag. Karlssons Scrapperi har en utmaning som pågår juni ut där man ska skapa något utifrån en annonsbild och jag tyckte genast om den. Både utmaningen och bilden. Snygga färger, snygga former och lite...blingkänsla. Hjälp vad jag har sprayat och kluddat och hjälp vad nöjd jag blev med fotomatchningen. Men det är trist att kameran inte fångar exakta färger och att inget skimmer syns på bilderna... Ni får tro mig på mitt ord när jag säger att hela pappret är en juvel.





Om någon skulle tycka att det är orimligt mycket glittriga turkos bokstäver nu har ni rätt. Jag tänkte lova att det snart är slut på det eftersom det börjar bli tomt i påsen. Men tji får ni. Jag ska fan köpa ett paket till. Trots att man får bygga sina göteborgs-ô själv.

4 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga

Det syns att den glimmar och jag tar dig på orden när du säger att den glimmar ÄNNU mer. :) Gillar fotot ö lått!

erica

Coolt! Och L köpte en ny dator häromdagen så nu har jag oxå en sprut-låda HAHA =)

JEN

Äsch... alltså, har du hållt på såhär sedan träffen i februari eller??! Det är HUR läckert som helst och jag är grööööön av avund!

Linda

Gott Malin, då lyckades jag återge det åtminstone litegrann. Tack!

Fy fan vad det lååååter Erican, hahaah. Sprutlåda...

Jen: Jäpp. Men nu tror jag det tog stopp :-/ Damn. Nu är det fan din tur!

Skicka en kommentar