måndag 8 november 2010

Se! Seattle!


Jag köpte mig ju en instantkamera för att kunna snabbscrappa resan på plats. (Och för att det är en jäkla cool gadget, moahaha, man är väl inte mer än nörd.) Några sidor hann jag faktiskt med men resten har jag gjort klart hemma under förra veckan. Ja, det var himla roligt. Ja, jag är nöjd. (Och ja, jag har sprayfärg i varenda skrynkla på händerna.)



Albumet har 19 (+1) numrerade sidor med foto men i princip utan journaling. Alla har nån grunka som sticker ut så man kan bläddra. (Eh, och för att det var skoj.) Därefter följer journaling i "dagboksform", texter till varje sida, med tejpflikar som har samma nummer som sidan de handlar om. Gud så svamligt. Ni fattar nog ändå...


























Jag vet att man ALLTID säger det men det här är faktiskt mycket, mycket roligare att peta på IRL. Allt det där plastiga och metalliga och sprayiga och klibbiga och 3D-iga. Då kan man dessutom läsa texterna om man har lust. Och så bjuder jag på kaffe.

9 kommentarer:

Henriettæ

Superfint!!

erica

Åh, så himla, himla fint!!! Och så kul att få det gjort sådär med en gång. Mycket imponerad =)

Stina

Jag vill se det IRL!! Helt underbart! Älskar din snabba härliga scrapstil! Pöss!

Ellis

Vilket häftigt album! =)
Kram

Linda LW

*asg* Du är underbar - ditt hysteriska album också! Du är så SJUKT bra på det du gör och man blir glad av dina alster! Tack!

Fina Fröken

Det är ett jättefint album! Nu får jag prestationsångest ... Mitt blir nog klart ... sen. Kanske. Någongång.

Johanna

mums så fiiiint det är!

Linda

Jag vet inte vad jag ska skriva men det känns som att jag borde svara...

Öh...öhh...öhhhh, HA' DEN ÄRAN!

Eller tack. Tack!

(Finafinafina Fröken: Lägg av! Krya på dig.)

Malin-Helena

Superhärligt litet album! Måste verkligen bli bättre på det där jag med. Tar typ nåt år innan jag kommer till skott med mina resealbum! :P Inspirerande och snyggt mao!

Skicka en kommentar