onsdag 3 november 2010

Ni vill se!


För en gångs skull gick jag igenom, rensade och redigerade mina bilder redan andra dagen efter resan. 128 stycken blev utvalda som intressanta och okej. Det är rätt hög procent med tanke på att jag fotograferat väldigt lite på den här resan jämfört med tidigare. Inte ens 500 bilder, tror jag. Utöver polaroidbilderna då. 

Nu har jag skickat nästan hela gänget för framkallning. Dessutom förstoringar av några av dem. En vacker dag ska jag se till att komma på ett bra sätt att sätta upp alla de där stora fotona jag har. Om någon har några trevliga tips som inte kräver alltför mycket jobb (läs: borrande i väggar) tas de tacksamt emot.

Till dess antar jag att jag ska scrappa. Dygnet runt. Onödiga, underbara album. Med fina och fula men underbara bilder. Ja, jag vet. Ni vill se.






 As always. Klickbart allting.

En annan dag ska jag lägga ramar på, tror jag. Och ta reda på varför blogger vänder på mina bilder så jag måste spara dem skevt för att kunna lägga upp dem. Nu ska jag sjunga.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar