onsdag 19 januari 2011

Stillös?


Ibland tänker jag att jag inte har någon stil. Att det inte finns någon röd tråd i mitt skapande liksom, det spretar härs och tvärs. Lustigt nog känner jag också att allt jag gör ser likadant ut. Samma placering på fotot, samma färger, samma eviga upprepade teman, långa rubriker och mycket journaling, insnöad på samma papper och dekorationer i hela långa perioder.


Sen kikar jag lite på det jag gör och så ler jag och så funderar jag på vad fanken jag gnäller om. Jag GILLAR ju det jag skapar, liksom själva skapandet. Färgglatt som färglöst, modigt som menlöst. Vad finns då att vara purken över?



4 kommentarer:

Stina

Jag tycker du har en stil. Lidastil. Och jag gillar den!

erica

Så där tänker jag ofta oxå. Jag blir färdig med en LO, sitter och tittar på den och känner att... herregud, har inte jag gjort exakt en sån här LO typ hundra gånger förut men som du säger; så länge man är nöjd så är det ju bra. Och jag tycker precis som Stina att du har en alldeles egen stil och den är underbar!

JEN

Jag tycker absolut att du har en stil - precis som Stina säger - en linda-stil! Den helt är freckin´ fantabulous!

Fina Fröken

Huvudsaken man gillar. Sen kan det se ut hur fan som helst. Jag vill skapa. Jag har skaparlust. Men jag hittar inte tiden. TIDEN!

Skicka en kommentar