söndag 14 november 2010

Lämna mig aldrig ensam med ett automatvapen, okej?!


Jag är en person som har svårt att sitta still. Eller. Kanske inte just sitta still, det är jag bra på, men jag har svårt att inte konstant göra nåt. Pilla med nåt. Äta nåt. Röka nåt. Vika nåt. Mitt telefonklotter är bortom den här världen, tro mig.

Faktum är att jag satt och telefonklottrade på ett CS häromdan. Kluddkluddkludd. Det här kanske jag kan göra nåt av, tänkte jag. Fast det kunde jag inte riktigt, det var inget snyggt. Så jag sprayade lite. Eller mycket. Och klippte lite och så. Häftade fast lite hönsnät, råddade fram foton, rev sönder, byggde ihop, stansade... Sådär som man gör.




När jag var klar med det där råkade skalpellen ligga kvar på skärmattan. Och jag var fortfarande uttråkad när jag satt där och tittade på bönder som söker fruar eller nåt annat utvecklande. Tydligen kan man telefonklottra med skalpell. Det visste ni inte.



Nu vet ni. Jag också. Och jag ääär så nyfiken på vad som ska hända härnäst vid mitt köksbord...

8 kommentarer:

JEN

Ammeh. Jag slutar. Men det får du ALDRIG göra, lova mig det. Önskar att alla fick ta del i det du skapar, det är så vackert - dina ord och dina bilder! Var bara du - ingen annan gör det lika bra! Puss, bästa!

Stina

Jag är oxå nyfiken på vad det blir härnäst!! det är så underbart! älskar att du scrappar dina ord och tankar!

Nina

Gillar den övre lon mycket!

erica

Men DAMN WOMAN!!! Var får du allt ifrån? Båda är alldeles underbara men den första är så snygg så jag bara vill börja gråta... och sluta scrappa precis som Jen... vi ska virka istället! Joråsåatt...

Elina

Älskar dom. Båda.

anteckningsblocket

"Röka nåt"?
:-D

J

Helt, helt, helt underbara!

Ellinor

Underbara LO:er, även den i inlägget ovan! Skalpellklottrandet gillar jag, så länge det är på papper ;)

Skicka en kommentar