tisdag 2 november 2010

Det är kanske dags...


Jag sitter och glor på stämplar. Nej, jag ska inte shoppa mer. Jag ska aldrig shoppa mer. Lite på samma sätt som otaliga söndagsmornars jagskaaldrigdrickamer, antar jag. Men ändå. Jag glor på stämplar av en annan anledning. Och så snubblar jag över ett UNDERBART clearstampsset. Underbart! Precis min stil!


Gud jag MÅSTE ha det, tänker jag. My preciousssssss! En sekund. Sedan slår det mig att det nog ligger exakt en sådan förpackning i väskan från USA. Med luftballong och allt. Det gläder mig att jag iallafall har samma smak som för en knapp vecka sedan. Och konstaterar att det sannolikt är läge att packa upp snart...

2 kommentarer:

Sandra

HaHa. Jag tänkte precis att du väl har det där?! *fniss* Det är en snygg fjäril där ...

Linda

Kan man skylla på jetlag tror du? Även om det där är det enda symptomet...

Fjärilen är min.

Skicka en kommentar