tisdag 29 juni 2010

Att ställa till det för sig.


Jag har ett litet problem. Eller ett ganska stort faktiskt, iallafall pysselwise. Jag har städat. Jag har röjt och städat och jag har nytt köksbord. Ett stort, tomt och blankt. Jag vet inte hur det här ska gå. Jag behöver verkligen mitt kaos för att kunna pyssla. Jag är inte som alla andra, jag vill ha högar och drivor och jag vill kunna sträcka ut en arm åt valfritt håll, grabba tag i något och sedan använda det jag fångat på det alster jag håller på med. Det är så mina saker bygger sig. Slumpartat och kaotiskt. Nu ligger alla saker fint (nåja) i lådor och hyllor. Och jag, jag pysslar inte. Jag sitter vid mitt nya vackra köksbord och dricker kaffe. Det ska fan ha pysselblogg då...

6 kommentarer:

Elina

Jag kommer snart och hjälper dig. Kanske inte med att stöka ner...men med att kicka igång dig!

Linda

Ihhhh!

Fina Fröken

HaHaHa. HAHAHAHA! Vad du är rolig. Jag förstår precis vad du menar.

Linda

Såklartattdugör, Fina Fröken! Och nu vet du vad som väntar när du har tomma hotspots...

JEN

Fniss, vad 17 menar du med "alla andra"??? :-)) Du är en sån härlig tjej, linda! Puss på dig, jag har virkat en gris - det var pilligt - och JEEEEEZ vilka dösnygga shimmers du köpt!! :-O

Linda

Åh det finns säkert grader i helvetet Jennie, du behöver inte vara alla om du inte vill :-D

Skicka en kommentar