söndag 30 oktober 2011

Worth waiting for, sa jag.

Jag har äntligen lyckats klämma dit en rubrik på en av layouterna som otåligt väntat in mig. Jag tror det funkar. Annars får jag la byta om ett tag. Stripen mitt över fejan är en såndär klippabortkant från ett papper. Man ska inte slänga saker man kanske kan ha nytta av nån gång. Flugan jämte texten är inte en medveten dekoration även om det i min värld kunde varit så. Nu var han dock bara en nyfiken gäst...




Ofta blir jag skrämmande medveten om att mitt yttre ger en bild av mig jag inte känner igen. Att det jag visar utåt bara är en mycket liten del av mig men ändå hela det människor tror mig vara. Ni kunde inte ha mer fel. Jag bär så mycket inuti som är värt att söka...

Just ja. Jag har liftat nån som jag inte vet vem det är. Men jag har en länk till layouten.

2 kommentarer:

Stina

Mycket passande klippabortkant!!

Anonym

Väldigt snygg! /erica

Skicka en kommentar