söndag 16 oktober 2011

Hurra, hurra, hurra!


Igår fyllde Elin trettio. Igen. Folk borde jämt fylla jämnt flera gånger. Särskilt om de har bra kalas. Det hade Elin. Heldagspysselkalas med fina flickor, god mat, vin, godis och en jävla massa sexsnack. Eller ja. Det senare var väl mest några av "oss"...men ändå. Nåväl.

På nästan tolv timmar lyckades jag åstadkomma hela tre layouter. Voila!






På mitt köksbord ligger ytterligare två layouter som byggt sig själva utan att veta vad de vill. Så snart de meddelat mig vad de vill säga ska jag peta dit varsina rubriker och fota. Jag är säker på att deras respektive meningar är briljanta. Worth waiting for...som man säger.


3 kommentarer:

Anonym

Jättesnygga allihop men den svartgula är rent löjligt bra =)/Erica

Linda

Gulle dej :-)

Elina

Vad jag saknat att pyssla med dig! Nåja, jag pysslade ju nästan ingenting...men det var mys ändå!

Skicka en kommentar