lördag 29 oktober 2011

Gammal skåpscrap?


Jag glömmer ofta köpa viktiga men tråkiga saker när jag shoppar. Det gäller lika mycket vardagstrosor som disktrasor eller lim. Och plastfickor. I scrapväg kanske mest just det. Plastfickor. Ganska dyra saker som är absolut nödvändiga men som varken glittrar eller skriker glada färger. Därför har alla layouter jag gjort sedan en bra stund före sommaren samlats på hög i bokhyllan. Nu har jag äntligen (tack för hjälpen söta Erica) köpt mig en hög tråkig plast och när jag nu till slut plockat fram layoutbunten hittade jag ett helt gäng som jag TROR jag glömt att visa er. Har jag inte det ber jag om ursäkt för reprisen.


 









Det var helt omöjligt att fota den sista så texten blev läsbar med Bloggers nya bildvisning. Eftersom jag tycker texten är själva vitsen så: Än slank hon hit, hon var på precis rätt plats på jorden. Än slank hon dit, var psykologprogrammet verkligen rätt val? Diket eller Bohusleden?

Tack för titten. :-)


3 kommentarer:

Fina Fröken

Åh vad mkt fint!

Stina

Fasiken vad jag gillar det du scrappar!

Anonym

Åh, så mycket snygga saker! Äntligen har jag fått se det omtalade gröna håret, ärtigt minsann =). Och du har använt den lelle pippifågeln... den köpte jag till träffen hos Henri... och fortfarande inte använt *harkel* /erica

Skicka en kommentar