onsdag 2 november 2011

Dubbelfokus.


Av en ren händelse, jo faktiskt, så finns bilder från mitt hem nu också i en annan blogg nära er. Jag har nämligen ett underbart salt- och pepparställ, rött och retro, från Blueness. Eftersom jag är mäkta förtjust i mitt fina ställ och gärna vill att ni också ska vara mäkta förtjusta i fina saker rekommenderar jag ett besök. Min hörna är definitivt retroavdelningen bland saker som fått en andra chans. Vilken är din?

Ugglor, Lena?


Gamla vackra hyllremsor, Erica?


Söt washitejphållare, förlåt snörhållare, Sandra?


Burk, Jennie, burk!


Horn, Johanna?



Förlåt, nu flippade jag visst. Det är nog bättre ni kollar själva. ;-*





2 kommentarer:

Fina Fröken

HaHA. Underbart. Jag köper ;-).

Johanna

horn????

Nääää det kan jag få gratis :-D

Skicka en kommentar