söndag 27 november 2011

Nyårsbubbel till mig, tack!


Ungefär varje ledig stund den senaste veckan har jag slukat blogg. En nyfunnen blogg. Eller tja, en förenveckasedanfunnen blogg dåra. Jag vet faktiskt inte exakt vad det är, bara att jag njuter varenda inlägg sprunget ur Konstgreppskarins halvgalna, helvackra hjärna.

Hon gör smycken också. Och kollagetavlor. Och saker toktäckta av bling. BLING! Och nu, idag, när jag läst klart hela bloggen från slut till början och återvände till slutet, dvs första sidan, igen upptäckte jag att hon lottar ut ett halsband. Det vill jag hemskt gärna vinna.


Har ni sett så otroligt fint? Visst ser ni hur mycket jag skulle behöva ett? :-D


2 kommentarer:

Tigerblomma

Jag tycker mig se att en kula har Linda ingraverat! :-)

Jesse

Sjukt coolt!! Vill också ha! :-)

Skicka en kommentar