söndag 4 september 2011

Poppis på loppis...


Klockan sju ringde klockan. Elin säger att om det är loppmarknad ska man vara där tidigt. Helst innan de öppnar. Det är nåt medfött tror jag...

Nu var vi inte på Ikeas parkering förrän exakt när loppisen öppnade men det kändes ändå okej. Kul grej. Mindre än jag trodde efter de svulstiga reklammail som fyllt min inbox senaste tiden men ändå, kul.

Elin fyndade som fan, det gör hon alltid. Jag fegar, som vanligt, men lyckades ändå komma hem med några fina grejer. Både sådant jag tänkt att jag skulle köpa och sådant jag blev kär i på plats.

Idag har jag varit tråkig. Först trestegsfinal, sedan i pluggmood. Dessutom under trötthet. Jag antar att det syns på Elins disposition av ett av mina inköp...


Notera alltså. Det var inte jag. INTE jag. Trägåsen däremot, det var en av de saker som JAG blev kär i.

4 kommentarer:

erica

Hahahaha, jag såg det inte först.... inte innan du skrev om det.... och nu ser jag inget annat hahaha. Gåsen är jättefin dock =)

Elina

Jag kunde bara inte låta bli...

Fina Fröken

HAHA! Ni är så sköna. Åh vad jag saknar dig Linda. Jag behöver dig!

Linda

Komsikomsi fröken lilla!

Skicka en kommentar