måndag 19 september 2011

Bortskänkes till högstbjudande.


Jag har jättemycket att läsa till imorgon. Kvalitativ analys. Metod. Helhet. Kvalitet. Validitet. Diskurs. Heuretiskt värde. Det gamla vanliga...

Därför städar jag skrivbordet på min dator som varit förbaskat stökigt länge nu. Jag hittar både det ena och det andra som varit oerhört saknat. Och inte.

Nu hittade jag till exempel en bild. Är det någon som vill kännas vid den här eller ska jag lägga den i blandathögen?



Verkar vara ett fint exemplar och förmodligen borde jag känna igen den. Hur många kan det finnas med både näsa och mun?

3 kommentarer:

erica

Hahaha, jag är heeeelt oskyldig... ja, till just det här iaf =). Kan det va´ en Uppsala-unge kanske ;D

Fina Fröken

Haha. Kan vara min?! Eller inte. Någon av mina?! Ser ut som pilar jag brukar göra, men tja ... ok. Jag erkänner. Jag känner inte igen mina ungar på ultraljudsbilder. Men jag ska undersöka saken nu bara för att jag blev nyfiken.

Jesse

Det är min bebis!! :-D Numera ett år gammal och en mycket glad skit!

Skicka en kommentar