måndag 27 september 2010

Överallt japaner...


Jag surfar runt och söker scrapinspiration, hittar massor, sparar länkar. En sak slår mig. Jag tycker att asiater är sjukt snygga på bild. Jaja, det låter konstigt, men så är det. De är estetiskt, stilistiskt snygga liksom. Fotovänliga. Scrapvänliga. Kanske beror det på att det är lite exotiskt, inte så vardagsfluffigt som blekrosa svenskar. Skumt är det iallafall. Och jag måste nog börja umgås mer med mina vänner som har japanska respektivar. Till och med en halvjapansk bäbis. Fan vad mycket snyggt jag skulle kunna skapa då...

3 kommentarer:

Fina Fröken

HaHa. Ja det ligger nog någonting i det.

Elina

Ska vi beställa en?

Linda

FF: Eller HUR!? Fan, varför är ingen av er kines?!

Elin: Jag har hört att yen:en är billig just nu, vi kanske ska passa på. Ska vi dela eller?

Skicka en kommentar