torsdag 23 september 2010

Betraktaren


Jo jag pysslade ju faktiskt en del i helgen. En jävla massa faktiskt. Och fint är det. Det är så schysst att inte ha något annat planerat, inget annat att göra alls, och dessutom utmaningar att leka efter. Erica bad oss alla att dra fem lappar - två färger och tre dekos - och göra en LO utifrån det. Utöver detta fick vi använda lite svart och vitt. Jag drog beige, grönt, metall, fotohörn och nålar. Inga konstigheter.


Jag tror att jag ibland kan verka ganska disträ och frånvarande. Tro mig, jag är med. Jag iakttar, tar in och analyserar. Konstant.


Tack Lena för fotohörnet! Och den svarta nålen! Tack Erica för en rolig utmaning!


4 kommentarer:

Fina Fröken

Den här är guld. Jag älskar!

JEN

Ja, den här är så galet grymme-snygg....!

anteckningsblocket

Coolers! ;-)

Linda

Ja Fina Fröken, det ÄR guld. Det är konstigt. Jag är ingen guldperson. Men det funkar rätt bra tycker jag. ;-D

Tacktack Jen och T.

Skicka en kommentar