tisdag 20 juli 2010

Prick på remsa men ingen söm..?


Tänka sig. Det GÅR faktiskt att pyssla på mitt nya köksbord. Jodå. Elin och jag testade i helgen. Vi plockade fram min älskade vaxduk och gjorde sedan varsin LO med inspiration av Pysselmyrans veckoutmaning. De blev tämligen olika. Loligt.






Assnygg men svårfotad CS. Om det är nån som vet vad färgen heter så säg gärna till.

Prickigt papper, DYMOremsor, ros - 7Gypsiesstämpel. Rosen är färglagd med mina nya sprayer men man ser inte riktigt på bilden hur det skimrar. Hursomhelst, de går utmärkt att färglägga med också.

(Om någon är lika gammal som jag men ändå vill kunna se vad det står går det att klicka på bilderna.)

2 kommentarer:

Fina Fröken

Åh vad snyggt!

Pysselmyran

Så fint! Gillar rosorna! Tack för din positiva och uppmuntrande kommentar i Pysselmyranbloggen :-)

Skicka en kommentar