fredag 16 juli 2010

Att sälja sand till beduiner...


Det är inte som att mina pysselvänner har direkt ont om färger, glitter och sprayer av olika slag, alls icke. Faktiskt verkligen icke i flera fall. Så bloggar jag lite lätt om en ny slags micaspray jag testat och gillat och swosch så shoppas det. Utan att ens sett vare sig flaskor eller resultat i verkligheten... 31 flarror, varsågod.


England is emptied. The eagle has landed.

För sakens skull ska jag kanske erkänna att jag inte är helt oskyldig till att ha fyllt på flaskförrådet jag heller...

4 kommentarer:

Diana

Hej hej! :) För ett tag sen (jättelängesen) frågade du i min blogg hur man gjorde typ snurror som jaghade på nåt kort. Det är bara att ha en lagom bred remsa (kanske 2-3cm) som är ett cardstock långt. Vik det och klistra ihop. På undersidan har jag satt biltematejp på ett skräppapper och satt fast "blomman" på så att den inte ska ploppa upp liksom. Blir lättare att ha på sit talster då :) Hoppas du fattaroch att det är bra med dig :) Kram

erica

Jag är inte alls ledsen att jag handlade alldeles osett...jag är bara ledsen att jag inte handlade fler mohahahahahaHAHA

Linda

Hahah, oj Diana, ja det var ett tag sedan. Jag tror jag fann på hur man skulle göra snurrorna då men sedan har jag glömt av att göra det. Tack för påminnelsen!

Erica: Hurra! Då behöver jag inte oroa mig mer. (Och så kan vi shoppa från annat håll en annan gång för det är fortfarande ett par färger jag saknar...)

ele

Visst är det rätt kul det där. Något nytt och "alla" nappar och handlar som tokar :)
Jag blir alltid nyfiken, men är väl för feg eller för snål för att köpa utan att ha provat :)

Skicka en kommentar