torsdag 5 augusti 2010

Titeln du väntat på.


Jodå, visst tusan, jag har pysslat ja. Det var ett tag sedan men jag har glömt visa och nu ÄR ni väl alla himla sugna på ett blogginlägg va? Det är iallafall jag. Hursomhelst. Voíla!

Knappar - Buttons Galore. Papper - Love Elsie, Toby Global. Doilyklisterlapp - October Afternoon, Thrift Shop Shape Stickers. Bokstäver - American Crafts Thickers Niki Riki och Dolce samt My Little Shoebox Mini Alphabet Stickers





På måndag eller tisdag reser jag igen. Till ett land jag aldrig varit i. Ibland tycker jag om att leva.

8 kommentarer:

JEN

*applåder*

Vi snackar standing åvejsjöns.

erica

*står bredvid Jen och applåderar så händerna ömmar*

Ursnygg, älskar pappret och titeln och högen med knappar och...ja typ allt =)

Stina

Underbar!! Måste ha det där pappret!!

Lena

Snygg! bAKGRUNDSPAPPRET ÄR JU TOPPEN, VAR KOMMER DET IFRÅN? (jäkla Caps Lock)

Lena

Ja, om om man vore läskunnig så hade man ju sett att det stod under bilden...

Linda

Tack söta, rara, fina.

Jag har faktiskt missat en del i informationen om pappret, Lena. Det är KI Memories som gör det och det finns på cosmic shimmers-stället. Säg till om du vill att jag ska köpa ett när jag ändå shoppar där igen. Snart. Stina också, såklart. Det finns ett med andra ord också som jag tror jag behöver själv...

http://www.atripdownmemorylane.co.uk/catalog/images/KI-JackandAbbyWords.jpg

Fina Fröken

Gud vad snyggt med knapparna så där!

Linda

Tacktack Fina Fröken. Det är, som vanligt, något som byggde sig själv. Jag hällde bara ut knapparna för att titta på dem så bestämde de själva att de skulle ligga där...

Skicka en kommentar