tisdag 24 augusti 2010

Ni...


Jag har stirrat på ett foto i över ett halvår. Det är egentligen en ganska dålig bild, både fototekniskt och personestetiskt. Alltså, min bror är rätt snygg i normala fall. Pappa kisar och mamma tittar nån annanstans. Bilden är mörk och kornig. Fotot på layouten är ännu sämre.

Men det var en fantastisk kväll. Vi hade så roligt, maten var god, vädret ljuvligt, allt var lugn och ro. Jag trivdes så himla bra med min familj. Jag gör det alltsomoftast. De är fina.


Jag vet inte om det går att tyda svart text på mörkgrått papper. Det står:

"Ni driver mig till vansinne och tårar. Det är fan inte många förunnat. Jag älskar er!"



(Tusen år senare kom jag på varifrån pappret är. Ett favoritpapper som jag nästan önskar att jag haft kvar trots att jag gillar layouten. Nu kan jag iallafall köpa fler om någon har kvar i lager. Basic Grey, Ambrosia Collection - Orange Smoothie. Fotomattepappret är Making Memories Just Chillin Boy Patchwork. Hjärtat är gjort med Rangers adirondack akrylfärg på flaska, "ni" är American Crafts-thickers och journalinglappen kommer från Pink Paislee.)

3 kommentarer:

Elina

Nä, fotot är verkligen inte bra - men det är ganska roligt. Och du gillar dem ju ändå :)

JEN

Jättefint. Jag fattar inte hur du gör?

Linda

Varrå gör? Jag limmar foton på papper, skriver nåt briljant och fnuttar dit nåt dekorativt. Varenda. Jävla. Gång.

Skicka en kommentar