torsdag 14 oktober 2010

Tre sekunder


Bra titel. Jag har ungefär 18 sidor kvar i boken just nu och, tro mig, det var SVÅRT att stoppa ner den i handväskan och gå upp till jobbet. Det är sådär nageltuggarspännande hela tiden sedan sidan 100 eller nåt. Bara fem timmar tills jag kan läsa slut den. Vilket jag såklart inte heller vill. Jag hatar när bra böcker tar slut.

Fast nu var det inte det jag skulle skriva om.

På det lilla forumet jag hänger på mest hela tiden diskuteras av någon anledning antal pysselsprayflaskor som finns i respektive pysselhem. Jennie och jag räknade häromdan. 32. 32 + de 5 som väntar på mig i USA. Fast så kom jag på att jag behöver en sort till, Shimmerz Spritz, så jag skrev det i forumet. Eftersom jag inte kunde komma på vad sprayen hette googlade jag. När jag googlade fann jag att en av mina engelska favvobutiker säljer ut just Shimmerz Spritz just nu. Billigare än i USA faktiskt.

Tre sekunder.

Dear Miss Linda Ternlind,
Thank you for your order. Your payment has been processed successfully.

32 + 5 + 4.

4 kommentarer:

erica

Hahahahaha =)

Linda

När ska Lena egentligen räkna... Suck. ;-)

erica

Ja, just det... jag tror hon försöker mörka nåt här ;D Nog dags för en liten påminnelse hahahaha

Linda

Hon ignoreeeeerar oss, Erica! Fegmörten. :-D

Skicka en kommentar