fredag 1 oktober 2010

Kanske krävs det vin...


Det kändes lite skumt att välja och packa layouter för att nån annan vill titta på dem. Till och med visa dem. Och så ta med albumet till jobbet och vänta på att någon skulle hämta det och ta med det. MINA layouter. Till en vernissage. Ha. Läskigt men fantastiskt smickrande.

Så, nu måste jag väl be er komma och titta. Och dricka lite vin. Och måndagsmysa. Med mig och med Kortmakaren. På måndag mellan fyra och åtta. Det vore skitskoj.




Under träffen med mina favvotjejer fick vi utmaningen att riva i och använda både ett färgfoto och ett svartvitt foto. Det var läskigt som fan. Men en ruggigt rolig idé, jag har redan använt den igen!

5 kommentarer:

J

Så häftigt! Du är så himla bra så det är väldigt välförtjänt!

Linda

Gulle dej. Tack!

Jessica

Men gud vad kul!! Att få ha vernissage med dina alster är du verkligen värd! Du är ju så himla duktig! Hittills har jag fått grym respons på dopinbjudningarna och det är bara superlativ som används!! :-D
(Kan jag få beställa ett namnfest-kort till Harry också?, Tack!) :-D
Puss!

Linda

Självklart att du kan, Jesse. Fast jag vet inte om jag hinner ta med det upp. När är kalaset?

Jessica

6 november så ingen stress alls! :-)

Skicka en kommentar