söndag 12 augusti 2012

Overkill?


Ibland när folk går in i mitt badrum kommer de ut igen med stirr i blick. Hur många nagellack HAR du?, händer det att de undrar. Inte tillräckligt, svarar jag. Om jag är på det humöret. Annars erkänner jag bara att jag inte har nån aning.

HUR kan man behöva så många?, har jag också hört en och annan gång.

Tja. När vissa manikyrer kräver sju lack, varav två gröna, två rosa och två transparenta (ja, jag glömde ta med underlacket på bilden) kanske en del av förklaringen kan finnas där.


Man kan också behöva en kartongbit, en gammal klädetikett, ett ratat HM-klubbkort och en hårnål. That's recycling for ya. Och tänk vad jag sparar pengar. (Tills mitt HongKongpaket med penslar och dotting tools kommer...) 

Och så den obligatoriska "kolla vad jag är skicklig/rubbad som kan måla båda händernas naglar"-bilden. Såklart.


Och dragon.


4 kommentarer:

Jesse

Du är verkligen en konstnär med stort tålamod min finaste vän!! <3 Snygga naglar ALLTID!

Jeanette Wallén

Wow... Du är helt otrolig!! Jag kan knappt måla ett lager med en färg på "fel" hand... ;D

Laila

Jag är kär!!!
Vilka härliga naglar du har och jag blir dessutom grön av avund

Anonym

Pysselloppis Floda Lada 3 november 11-14 :) /e

Skicka en kommentar