fredag 15 oktober 2010

Syrafullt?


Jaja, jag vet. Om kanske bara 20 år kommer mina foton bli lite blekta. Eller nåt.Vad det nu är som händer när man scrappar med saker som inte är anpassade för ändamålet. Men FATTA vad snygg den är, min nya plastade vävtejp från kontorsvaruhuset! Blekta foton. Vad gör det om hundra år när allting kommer kring?



Om nån vill veta vad papperen heter kan jag kolla det när jag kommer hem. Bokstäverna är från Pandurorea.

Ja, layouten är lite bucklig. Det blir så av Chalkboard mist. Alldeles särskilt när det inte riktigt räcker att spraya utan krävs att man häller misten på en tesked och sedan droppar det på pappret.


6 kommentarer:

Anonym

åh så fint! den där strofen får det att stocka sig i halsen på mig, redan i sin ursprungliga form... Och nu behöver jag ännu mer tejp..! PUSS!<3 /jennie

Stina

Vävtejp var grymt snyggt!

J

Grymt snyggt!

Linda

Denna var billig och finns bergis på Classe eller nåt. Det känns som man ska tejpa ihop viktiga saker med den. :-D

Och jaaaa, det ÄR jättesnyggt. Jag slickar på LOn varje gång jag passerar den.

erica

Så himla coolt!

Linda

Visstva? Fan ska jag med washitejp till, det här känns mycket mer som min grej, hahaah.

Skicka en kommentar