onsdag 11 april 2012

En glimt av min själ.


Febrig och uttråkad surfar jag runt på Etsy för att roa mig lite. Det brukar funka riktigt bra. Och bli dyrt. Efter att ha gått igenom precis vartenda trikåplagg på siten (tro mig, det finns ett gäng) visste jag inte helt vad jag skulle satsa på för tema därnäst och gladde mig när jag såg att någon redan tänkt för mig. "Take the taste test" Och så sitter jag där och klickar och väljer och svarar på frågor fylld av spänning. Vad ska Etsy visa mig som är exakt min smak, som passar mig perfekt, som är essensen av mitt innersta.

Voila!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Jäpp, det är chokladkola med bacon...

Large, flossable teeth...

Stort lägereldsstativ inkl. tre S-krokar...

Retro chic Pink Mosaic Tile Wall Home Decor Art Guitar!


3 kommentarer:

Fina Fröken

Först en kram med krya på, sen ett litet fniss ... verkar gott med bacon?

erica

Hahahahaha, sköldisen var ju.... intressant =)

Och så stor krya-på-sig-kram förstås!

Tigerblomma

Fniss! Det känns inte helt orealistiskt!

Skicka en kommentar