torsdag 14 april 2011

Känslan vs Någon


Förutom den utmaning jag beskrev i föregående inlägg (där två av layouterna även är resultatet av 30-minuters snabbscrappningsäventyr, gissa gärna vilka två) bjöd träffen på en traditionsenlig inspirationsstafett. När turen den här gången kom till mig fick jag det (just då) tvivelaktiga nöjet att inspireras av en av Sandras layouter. Jag stirrade på den och kved. Flera gånger. Sedan satte jag mig ned och gjorde den LO jag just nu känner mig absolut mest nöjd med av de tolv jag åstadkom under helgen.



Jag förstår om den verkar märklig och obegriplig men för mig är den högst aktuell och viktig. Faktiskt.

2 kommentarer:

erica

Åh, jag måste ha missat den här... den är underbar! Jag är så avis på alla dina coola foton som du gör så mycket häftigt med =).

Fina Fröken

Den blev så bra. Och att den där pebblesen (eller vad de heter) passade så bra. Det var ödet!

Skicka en kommentar