fredag 3 februari 2012

Modist, javisst!


Okej jag har varit skitdålig på att pyssla det senaste. Eller inte DÅLIG, det jag gjort har såklart varit bra. Jag har inte prioriterat pyssel bara...


Häromveckan var jag dock på en fest där temat tillät HATT. Herregud, något sådant kan man ju bara inte låta gå en förbi. Både att bära och att försöka mickla ihop en hatt är sånt jag drömmer om. Så. Voíla!






Jäpp, tackar som frågar, jag är väldigt nöjd med både "hatt" och frisyr. Tydligen ser jag dessutom ut som min mormors mor, säger mamma.


Måste leta på nån bild på henne. Hedvig.



Apropå frisyr borde jag nu 1. städa 2. packa lite grejer för kvällen 3. läsa om Anthony Giddens och 4. duscha. Därför har jag just tillbringat en halvtimma med att sätta upp en märklig wannaberockerfrisyr med oändligt mycket spray och hårnålar. Det är så skönt att kunna disponera sin tid rätt!



Fan.

5. tona håret.



4 kommentarer:

Fina Fröken

Snyggo! Puss.

Elina

Piffigt värre!

jesse

Snyggt!! verkligen snyggt!! (O även namnet Hedvig var snyggt)! :-)
Pöss

erica

Verkligen snyggt! Och det där med tidsdisponeringen känns ju igen *host och harkel*

Skicka en kommentar